Rip gg my todo item busted

RIP MY 4 TODO ITMES (HACKED)




image
:face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow: :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

yeah but those items were hacked i had sooooo only those werent allowed

buying mod items/rare items are allowed

btw who is zamn???

So , mods just tell you “Hey bro, you have hacked items , let us get it” and you just give them?

If they ask you to delete them then you do it by urself, no need for mods to delete it , bcs , you’ll never know if they delete it.

2 Likes

she’s 12

3 Likes

Zamn is you

dont matter i almost got banned bruh

What exactly do you mean by mod items? I don’t think they are allowed to be obtained by an average player

3 Likes

If i remember correctly, you were told that owning a “mod item” like you call this is illegal.

Even more illegal if you try to buy an item that is not released publicly aka a hacked item.

1 Like

Ngl but I would like POV of mod trashing the item bcs I am very sure they are keeping the todo items to themself. You’ll never know.

There’s literally no reason to keep it tho :face_with_raised_eyebrow:

1 Like

i talked with blackwight he told it was ok

Can you give me an example of a mod item?

1 Like

Any todo item shouldn’t be held, Imo it just ruins the game

4 Likes

no mod items, only admin wearables

1 Like

ha ha Lㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

Didn’t you say you don’t own any hacked items? :thinking:

Dunno man kinda sus
Messed up the screenshot a few times

4 Likes

oh s thats crazyy dddda